вторник, 27 февруари 2018 г.

5 начина да се почувстваме по - щастливи



Винаги има дни в които просто ей така ни е криво. В които просто се чувстваме празни. Но никога не трябва да се оставяме на тъгата да завладее душата ни. Понякога някои прости неща могат да ни донесат удовлетворение и да ни измъкнат от клопката на лошото настроение. А ето някои от тях:

1. Никога не пропускай сутрешното кафе

 Лично аз написах статията "Кафето е религия" !  и заставам зад думите си. За мен сутрешното кафе е една магия носеща неповторима наслада и приятен аромат със себе си. Освен ободряващо може да ни подейства и тонизиращо и да донесе лъч светлина която да засенчи мрачното настроение.






2. Спортувай

Всички знаем, че спортът е много полезен, а често хората борят депресията си с него. Е, аз не съм най - добрият пример за спортист, защото изобщо ме няма в тази част, но дори аз признавам, че  въпреки когато съм ходила на фитнес по задължение определено след това се чувствам доста по - удовлетворена и свежа. Просто намери своето и давай напред!





3. Вино - винаги добра идея

Чаша вино с приятели.. какво по - хубаво от това? Любими хора, приятно пити. Дълги разговори. Много усмивки. Какво повече му трябва на човек да се чувства добре?








4. Книгите - прозореца към света

 Книгите са една магия в която да се потопиш, когато реалността не те прави достатъчно щастлива. Да се откъснеш от света за час - два с интересна книга в ръка винаги е добра идея, носеща спокойствие и приятни мигове.







5. Не задържай това, което те прави нещастен в себе си

Може би говоря от гледната точка на човек, който обича да пише, но мисля, че то наистина освобождава. Не е нужно да умееш да пишеш шедьоври. Просто вземи един лист и излей душата си на него. Напиши всичко което те тревожи или всичко което искаш да кажеш на някой, но нямаш тази възможност. После хвърли листчето. Изгори го. Направи каквото намериш за добре. Но не задържай нищо в себе си. Особено негативни емоции. 



Каквото и да правим важното е да го правим за себе си и важното е да ни носи удовлетворение. Важно  да намерим начин да доставяме щастие сами. Без намесата на някой друг. Да си бъдем самодостатъчни .



Няма коментари:

Публикуване на коментар