четвъртък, 28 септември 2017 г.

Още малко багаж никога не е излишен


Както вече споменах, намирам се на прага да започна нов живот, който обаче определено включва старите ми вещи, любими дрехи и всичко останало което ми е нужно. Аз съм жена и съм абсолютно сигурна, че не съм единствената, която има проблем с побирането в куфарите. Всеки път щом тръгна на почивка започвам да събирам багажа си с мислите: "Този път ще взема най- необходимото и няма да прекалявам." Е, в крайна сметка всеки път най- необходимото се оказва целият гардероб и историята с тежките куфари се повтаря с години... Сигурна съм, че и в това не съм единствената. Днес нещата стоят по- различно, защото няма да се върна след седмица. Вече имам нов дом и ново място в което ще прекарвам по - голямата част от времето си. Днес куфарите стоят отворени и чакат да бъдат запълнени до пръсване. Днес в дома ми цари пълен хаос, защото всичко е извадено и чака да пристигне в новия си дом. Днес наистина се налага куфарите да бъдат пълни и тежки.. Понякога се чудя имаме ли нужда от всички тези вещи за да бъдем щастливи? Определено не. Но ги взимам със себе си и причината поради която го правя е че тези вещи в себе си носят спомени и много много красота от миналото, прекрасното минало, което не искам да забравям.

Няма коментари:

Публикуване на коментар