петък, 14 октомври 2022 г.

Ароматите на есента


Здравейте прекрасни,

Есента е тук и какво по-прекрасно от това, защото това е един от сезоните в които повечето парфюми най-добре разгръщат потенциала си.

Сега е момента да извадите по -тежките аромати от шкафа си. Сега е момента за прекрасните ванилови аромати, пикантните, дървесни аромати и хмм, щипка подправки никога не са излишни.

Днес ще ви представя 5 парфюма които според мен са страхотни и много подходящи за прекрасния есенен сезон. А кои са вашите любими аромати?

1. YSL Black opium

Един всеобщ любимец. И неслучайно е така. Аз също му се радвам тази есен. Една чудесна сладка ванилия смесена с пикантни нотки и кафе. Един много топъл есенен аромат който ме кара да се сгуша на дивана с чаша кафе за да допълня идилията.

2. Montale Dark purple
Плодов, сладък, малко пачули и много много роза. Но уникален по свое му. Траен и красив аромат.

3. Versace Crystal noir

Една истинска класика. Топъл и пикантен аромат, на мен ми напомня на джинджифил и уютна есен. Леко се усеща кокос. Много богат и красив аромат. Силен и траен. 

4. Tom Ford Tobacco vanille

Обожавам този аромат. Не е за всеки, но ако го обичаш го обичаш истински. Ако има две думи които го описват то това определено е името му - тютюн и ванилия. Но съметани прекрасно, опушено, есенно.

5. Pacco Rabanne Olympea

Отново прекрасен ванилов аромат. Дървесен, богат, силен.

И все пак, когато решите да се докоснете до нов аромат, потърсете и си закупете мостри, защото всяка кожа ги разгръща по различен начин.

Хубава есен на вас! И много ароматна!


Няма коментари:

Публикуване на коментар