понеделник, 2 октомври 2017 г.

Животът ми е хаос


Ако искате да ви се случи нещо различно от еднообразието то определено най - добрата идея е да избягате в напълно ново за вас място. Особено ако става на въпрос за голям град като София.Днес за първи път се сблъсках с духа на столицата и определено се чувствам доста объркана. От една страна стои вълнението и желанието с което дойдох за да преследвам целите си. Но от друга стои страхът от непознатото.И той е много по - силен от вълнението. Сблъсках се с толкова много хора. Всички толкова различни.Изпитвах и радост, че виждам такава голяма тълпа и то на моите години. Но в мен бушуват различни емоции. Не знам как да опиша душевното си състояние. то е доста разноцветно в момента. Чувствам се не на мястото си. Сякаш хвърлена в пропаст. Всички  ми се струват толкова чужди. Като изключим приятелите ми, разбира се. Слава богу, че те са тук.Предполагам тези състояния са нормални. Все пак стоя в самото начало. Само втори ден от моят нов живот. Не знам колко време ще продължа да се лутам така . И колко време ще ми отнеме да открия себе си. Само знам едно. Че трябва да го направя. И ще го направя. Знам, че ще ми бъде трудно. Но ще успея.Ще успея да подредя този хаос. Ще успея да направя една уютна среда от него Нищо хубаво не идва лесно. Трябва сила и търпение.Човек трябва да се научи на сила и търпение. Защото в истинския, зрелият живот ще бъдат нужни на всички. Ако искаш да вървиш напред, разбира се. По пътя който сам си избереш. Просто трябва да го следваш...

Няма коментари:

Публикуване на коментар