понеделник, 16 октомври 2017 г.

5 причини да харесвам понеделник


Много хора развалят настроението си когато се сетят, че уикендът е към края си и идва понеделник, а с него и началото на новата седмица носеща със себе си нови задачи и отговорности. Няма да лъжа, че доскоро аз също бях от тези хора, но след като се замислих открих, че всъщност нямам причина да бъда негативно настроена, защото това ще ми донесе само лошо настроение. Всъщност, вече не виждам нищо лошо в това да дойде нов ден, нова седмица, нови възможности и нови емоции. Ето няколко причини поради които започнах да харесвам понеделник:

1.Нова седмица - нова възможност
Трябва да започнем да приемаме новата седмица като възможност да            поправим старите грешки, да постигнем нови цели,  да започнем отначало и да обичаме живота.

2. Среща с любими хора
 Няма нищо по - прекрасно от това да изпиеш чаша кафе заедно с хората, които не са били част от уикенда ти докато споделяш с тях своите преживявания.

3. Тръпката от това да очакваш нови изненади
Началото на седмицата ме кара да усещам в себе си тръпката от неизвестното и от това  което ми предстои през следващите дни.

4. Изпълнена съм с енергия
 Уикендът ми дава сили и заряд, които определено в понеделник  са най-      силни и докато в петък вече се чувствам изтощена и нуждаеща се само от сън, понеделник е един от дните, в които съм способна да свърша хиляди неща и то с истинско желание.        

5.Нови надежди
 Аз съм човек, който свързва всяко начало с началото на нови занимания,   надежди, нови цели и мечти. И определено най - честото ново начало е  понеделник.

Изводът от всичко това е, че просто трябва да обичаме и искаме живота. Независимо дали идва нова седмица, нов месец, нова година или защо не.. нов ден?
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар